2012-11-03

Smygstart inför julen...

Uppe med tuppen och drog iväg till Friskis och tränade kl 9. Sedan hem och duschade och åt storfrukost. Efter det åkte jag och en vän till Hantverksgården i Ledberg -så mysigt! De har öppnat sin julbutik nu!!
Här kommer lite bilder därifrån.






Några fina saker fick följa med hem. Visar er imorgon!
Ikväll blir det häng hos min bror och familj, vad hittar ni på?



Julrecept nr 38: 
Mall till ditt pepparkakshus finns på Arla, här hittar du även recept på pepparkaksdeg till ditt bygge.



8 kommentarer:

Liza sa...

Åh så mysigt!
Har fått dom första riktiga julkänslorna nu!

Trevlig kväll!

Kram Liza

Vikeskärs hem och ting sa...

Så mysigt :) Snart dags att börja pynta här med hihi.
Kram

Unknown sa...

Oh, vad mysigt! Nu börjar man längta! :)
Ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

Photo by Maria sa...

Vilken mysig butik.. Kan tänka att du fick hem något fint därifrån..

Kram Mia

vitapusselbitar by me sa...

Åååå vad härliga bilder, det pirrar i kroppen snart får man den äkta julkänslan! Så mysigt inte långt kvar nu! Ha en fin kväll stor kram från mig!

ååååååååå sa...

Åh så mysigt!! Nu längtar jag ännu mer till julen! :)

Ha en riktigt mysig kväll.

Kram verra

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Mysigt med juletider!
Känner mig inte redo för snö än men julpynt längtas det efter :O)
Kram Milla

FruNeroLindström sa...

Så mysigt, vilken underbar miljö.
Här blev det en lugn kväll med lite spel och sen så mycket bättre.
Hoppas ni får en skön Söndag, Kram Malin