2012-07-12

Hej å hå...

vad fort tiden går. I söndags em bestämde vi oss för att åka till Dannes syster med familj som har sin husvagn i Falkenberg och så fick det bli. Det var underbart väder när vi kom fram och vi gick ner till stranden och tog ett dopp i havet -lyckan var total!

Nu är vi hemkomna och har haft riktigt sköna dagar i Falkenberg och ett besök på Liseberg har vi också hunnit med. Trot eller ej men vi åkte Atmos fear, hualigen vad högt men jag skulle inte tveka att göra om det igen! ;)







Lyckliga vinnare av 4kg schweizer nöt. 
Senare vann Dannes syster 2 kilo Toblerone också ;)

Ha en skön torsdagskväll!



2 kommentarer:

Ing-Mari sa...

Av en slump råkade jag halka in på din blogg idag o den var inspirerande rejält. Kommer att fin läsa den lite mer när tid ges.

Kram Ing-Mari

Hannis sa...

Ooo, jag älskar tivoli!
Åka sånt som jag skriker mig hes av=))
Mysigt med några dagar sådär.

Kram Hannis