2012-04-13

Fredagen den 13:e...

Svisch så blev det fredag! Oj så skönt. Dagen består av jobb, sedan blir det att ta en svängom med dammsugaren. Efter det lite träning sedan avslutar jag kvällen i soffan med räkor och vin!
Hur ser din fredag ut?

Rosa vispskål från Living and room.
Maila mig om du vill beställa nåt därifrån.

Idag är det ju otursdagen, själv ska jag trotsa detta och köpa mig en trisslott istället, jag tror inte att fredagen den 13:e bringar mer otur än nån annan dag, gör du?

Önskar dig en härlig fredag!!


4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Tror så här om fredagen den trettonde, att är man rädd för att den skall föra otur med sig så är man så överförsiktig så då händer det =) Så jag tror inte på otur just idag ..

Mys och lathet i soffan större delen av fredagen med sallad ikväll blir det hos oss..

Kram Mia

Evelina sa...

Jag har helt glömt bort att det är fredagen den 13:onde idag... och så värst illa har den inte varit.. Fick till och med besök av en gammal jobbarkompis på jobbet idag.. :)
Må så gott, kram Evelina

Vackra Vita Ting sa...

Hoppas du hade tur med triss lotten!
Drömde att Jag skulle köpa en inatt så det är nog bäst jag gör det hihi
Jättefin visp skål!
Kram
Paula

Annes vita rum sa...

Min fredag såg ut ungefär som din;) hoppas du hade tur med din trisslott!
Ha en fin helg Kram Anne