2012-03-31

Nej!!

Vad hände med vädret? Vaknar upp och ser till mitt förtret att det har snöat inatt, det är iofs inga stora mängder men ändå. Fy vad tråkigt.
Såhär fint hade vi det förra helgen på vår promenad runt Stångån.


Undrar lite över hur jag ska spendera den här dagen för att bli på bättre humör. Kanske får det bli en shoppingrunda, vad hittar ni på?
Ha en skön lördag!


För er som är intresserade av att beställa från Living and room. Maila mig på vitdrom@hotmail.se så berättar jag vidare.

3 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej ja usch här har de också snöat i natt o de gör de fortfarande!!
O blåser storm också. Vi har minus 1 grad, brrr. Jag som planterat ut penseer....
Ne ta hit våren igen på engång.
Ja en shoppingtur piggar säkert upp dig. Själv ska jag jobba, har tagit ett extra pass.

Kram Camilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Håller med..usch & fy..:(
Shopping kan pigga upp den mest trista dag..;-) Tror vi kör på de hör också idag!!!

Trevlig lördag till dig (trots snööööö )
Kramar Susanne

Rose Garden Malevik sa...

Bläääääääää öåter läskigt :)
å missa nu inte......

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsäter.....
redan 86 fina bloggar....
VÄLKOMMEN
Håkan