2011-11-06

Söndag...

Börjar känna mig bättre efter en veckas sjukstuga. På vc sa de att det var något virus. Imorrn blir det jobb igen och det ska bli riktigt kul. Allt är bättre än att ligga hemma just nu. Lägenheten är upp och ner efter vattenskadan. Golv i hall och kök är upprivet och hela badrummet är borta. Toalettbestyr hänvisas till källaren...-jo det är sant! 
Som tur är har vi snälla föräldrar som ställt upp med husrum nu när vi varit sjuka, stort tack till er :)

Förra lördagen på Höstmarknaden på Astrid Lindgrens värld inhandlades dessa underbara Lovikavantar.


Åhh vad jag gillar dom :)

Hoppas ni har en skön och härlig söndagskväll!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Oj, så ni har det!
Tur att du verkar vara på bättringsvägen!
Jättefina vantar, lite avis är jag nog =)
Ha en bra vecka, kram Jenny

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fina vantar! Inte roligt med vattenläckor:( Skönt att du mår bättre och tack för din gulliga grattishälsning.

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Photo by Maria sa...

Vattenläcka kan man lätt vara utan :( Och sjukor oxå men skönt att ni är på bättringsvägen..

Lovikkavantar har jag med, snygga är de och rätt varma utan när man skall cykla, blåser rakt igenom dem..

Ha en fortsatt fin kväll och en härlig måndag..

Kram Mia

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va jobbigt, då kommer allt oxå det är så typiskt.tur ni har föräldrar då! ha en fin kväll...kramis Gunilla

Hannis sa...

Vilka fina vantar!

Inte kul med vattenskada!
Det hade jag förra året och fy vad less jag var till slut.
Hoppas att det ordnar sig snabbt.

Kram Hannis

Fiffiga Systrar sa...

Lovikavantar är så fina! Och varma och sköna!! Ända tills de blir blöta för då blir de riktigt riktigt blöta! ;-)

Hoppas du kryar på dig snart!

Kram Emelie och Elin