2011-09-27

Ett...

misslyckat pyssel gjorde jag igår av mina rosor jag köpte. Hade från början tänkt att göra något helt annat men det gick ju inte. Ibland är det svårt att få ideérna till verklighet.
I vilket fall som helst så hade jag klippt av alla stjälkar så rosorna får nu samsas i min loppade skål, min pysselidé får vänta ett tag till ;)



Snart ska jag iväg med arbetskamraterna på föreläsning, ska bli trevligt synd bara att den inte är utomhus, ser ut som det ska bli riktigt kanonväder idag.

Ha en bra dag kära vänner!

6 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

ibland har man en ide i huvudet som inte riktigt går att förankra i verkligheten..vart fint ändå. Kram

Liza sa...

Så fint det blev ändå!

Ha en fin dag!

Kram Liza

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tyvärr blir det ju inte alltid som man tänkt sig..:( Men det blev såå fint ändå:)

Ha en toppendag
Kram Susanne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Ett misslyckande som blev något annat lyckat :)
Jättefint!
Ha en fin dag.
Kram kram
Jessica

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hoppas ni får många långa pauser i solskenet!

Kram Annica

Villa Vinkelhaken sa...

Men det blev fint ändå! :)

Ha det så bra!
Kram Jenny