2011-06-29

sol och ljus..

I söndags var jag och hämtade mitt paket från Living and room. De här ljuslyktorna i bambu i set om två är en av de saker jag handlade. De pryder nu vår balkong.



Vad kul att så många vill vara med i utlottningen! Blir det fler så slänger jag nog in ett andrapris också ;) Hoppas ni har det bra i värmen, just nu önskar man att man hade semester men det dröjer allt ett par veckor till för min del.

Dags att sätta fart, i em ska jag och en vän hälsa på en gammal klasskompis!
Ha en fin em/kväll i solen!

5 kommentarer:

Anette sa...

Hej
Jättesöta lyktor du köpt :)
Visst är de kul med paket hi hi fick också ett idag :)
Jag har också en liten utlottning om du vill vara med :)
Ha de så bra de går i värmen .
Kramen Anette

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Ohh så fina lyktorna var. Mysigt att tända dom på balkongen under dessa underbara sommarkvällar.
Ha det så kul hos din klasskompis.
Kram
Jessica

Fröken Fräken sa...

Ja, denna vecka önskar man verkligen att man påbörjat semestern denna vecka och inte nästa.. det är hett på jobbet!

Mia L sa...

Jättefina lyktor!! Blir säkert jättefina tända på balkongen!!

Fröken Agnes sa...

Hej!

Supersöta lyktor! Hoppas du haft en fin dag tillsammans med vännerna.

Kram Jenny