2011-02-03

Rostigt...

Efter jobbet åkte jag och Sara till Unnerstad gård som ligger en bit utanför stan, där inhandlades en del fina grejer både till henne och till mig. Glad i hågen kommer man hem till en inte alls lika munter karl, han är nämligen sjuk och ni vet ju hur det brukar va med sjuka karlar...hihi

Men nu ska ni få se vad jag shoppade...

En rostigt fin krona från Miljögården...

2 glasflaskor med monogram på i olika storlekar från Miljögården

Och en liten bukett med vitsippor, egentligen gillar jag inte plastblommor men den här får duga i väntan på de riktiga...

 Ikväll blir det tjejkväll hos en kompis, ska bli riktigt mysigt!
Hoppas ni också får en härlig kväll!

11 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilka fina saker du har köpt!
Blir riktigt avis!
Hoppas du får en mysig kväll!
Kram Annica

Liza sa...

Så fina saker du hittade!
Har länge velat göra ett besök dit men inte haft vägarna förbi...

Trevlig kväll!

Kram Liza

Zinkhjärtat ♥ sa...

Oj så fina saker du har köpt!

Tänk vad underbart det ska bli när man kan plocka in en bukett vitsippor:)

Stor Kram Annelie ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Haha..ja jag VEEET hur det är med sjuka karlar..;)
Hoppas du får en mysig kväll med vännerna:)

Kram Susanne

Fröken Agnes sa...

Hej!

Dit har jag velat åka flera gånger, men det har alltid varit stängt när jag varit där :( Fina saker du hittat!

Hoppas du får en mysig tjejkväll!

Kram Jenny

Sussi sa...

Hej vännen..vilken fin krona du hitta..:) Kram

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina saker och vad mysigt med tjejkväll.
Ja sjuka män vet vi jur de är :O)
Kram

Östervik9 sa...

Miljögården har så himla mycket fint:) Det är många saker som man skulle vilja ha hemma
Kram
Camilla

Mia Maräng sa...

Hej!
Mycket fina saker du köpt. Och män som är sjuka är inte så roliga.....
Ha så mysigt på tjejmiddagen.
Kramiz Mia

ååååååååå sa...

Hello!

Fina saker du köpt. Gillar rostigt..men det gör däremot inte min sambo. Han tycker att man behandlar rost...inte köper hem det..*ler*
Ja dessa karlar.. ;-)

Trevlig Helg!

Kram Verra

Vita huset 28 sa...

Hej hoppas han snart är frisk igen:)

Vilka härliga saker du har shoppat.
Ha en mysig helg.
Kram Camilla