2011-02-02

Längtan...

Känner en stark längtan efter en förändring, kanske beror det på det grå och trista vädret vi har i vårt avlånga land. Tre sensomrar i rad har vi åkt till underbara Thailand men förra sommaren räckte inte ekonomin till det då Danne pluggade. Förhoppningsvis hinner vi spara ihop tillräckligt för att kunna åka nu i augusti...

Första året vi åkte var vi borta i 2v, andra 3v och tredje året 4v.
Helst vill jag vara borta minst 3v i år, då hinner man känna att man verkligen har semester :)

Den här bilden är tagen på Lamai beach på ön Koh Samui.
 Ja ni ser ju... Inte konstigt att man längtar...?

Ha en bra dag alla ni som kikar in här!

17 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ser uuunderbart ut:)förstår att du längtar tillbaka. Hoppas ni kommer iväg i år igen:)

Ha en toppendag
Kram Susanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Så härligt! Vi funderar på Kroatien i år... Man är verkligen trött på detta nu.
Ha en bra dag, Kram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Å, så härligt!
Fantastiskt med en sådan långsemester!

Ha en fin dag!
Kram!

Hildas hem - Sofia sa...

Oj vad härligt med så lång semester! Hoppas att ni lyckas spara ihop till en ny resa i augusti :)

Ha en fin dag!
Kram Sofia

Liza sa...

Åh.. ser underbart ut!
Har inte varit utomlands på jättelänge..

Ha det bra!

Kram Liza

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jag skulle inte ha något emot att ligga på den där solsängen och njuta:) Förstår att du längtar tillbaka!

Stor Kram Annelie ♥

Vita huset 28 sa...

Åhh så härligt, har varit en gång till Thailand o vill gärna tillbaka. Inte nu när lilltjejen ännu är så liten dock.

Mina föräldrar kommer hem idag efter 3 ½ vecka där. De åker alltid i januari o har nog gjorde de i 10 år tror jag. De är på olika ställen varje gång o delar veckorna mellan 2 ställen.
Åhh shit va de kommer vara bruna :)

Hoppas ni kommer iväg iår, nå skönt o spara till är aldrig fel.
Ha en skön dag
Kram Camilla

Anna sa...

Åhhh.. vilken bild du lägger upp bara sådär på en onsdag då=) Jag har oxå börjat längta till Thailand nu... O nån gång ska jag dit!!!

Ses imörra!!

Ljusa vardag sa...

Gud vad härligt det ser ut! Jag längtar också till Thailand. Har varit där 5 ggr nu och jag älskar det landet. Vi har nog inte heller ekonomi för det nu när man är föräldraledig men sen bär det nog av. Ha en bra dag! Mvh Anna

Fröken Grön sa...

En resa till värmen vore inte helt fel just nu. Din bild får mig verkligen att längta!
Hoppas du ändå har en bra februari-torsdag här hemma!
/Anna-Karin

Jenny sa...

Hej Anna!
åh vad härligt det ser ut! Hoppas ni kan åka i år:)

Ha det bra!

kraam Jenny

Villa Vinkelhaken sa...

Åh vad underbart det ser ut! Hoppas att ni kan komma iväg iår! =)

Ha en mysig kväll!
Kram Jenny

The House of Antoinette sa...

Ser helt galet ljuvligt ut - skulle inte ha ngt emot att ligga där o mysa...
Håller tumment hårt för att ni ska kunna komma iväg...

Kram Anette

Fröken Agnes sa...

Hej!

Ser alldeles underbart ut! Hoppas att ni får komma dit i år :)

Ha det så fint!

Kram Jenny

Cathrin sa...

Vilken bild! Man riktigt känner., luktar och hör... Jag vill åka på studs! Förstår att du längtar.

Kram
Cathrin

fröken knopp sa...

Åhh, ser underbart ut..O vet du vad?! Om 1,5 månad ligger jag på en strand där, I Thailand alltså..Jag längtar!! :)

Varmaste Kramarna Elin

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken fin sida du har, första gången här men inte sista!

Jes