2011-01-25

Snabba ryck...

Sitter här med mitt morgonkaffe och tar det lite lugnt, ska snart kika runt till er andra och se
vad ni pysslar med. Irisen jag köpte i lördags står nu i full blom, varför kan
det inte bli vår ute lika fort?


Det här underbara fatet fick jag i somras av en av mina bästa vänner.
Det är en stor favorit och kommer från Olsson & Jensen.

Nu laddar jag inför ännu en kväll på jobbet. Ha en skön tisdag nu och tack för alla era
rara kommentarer, det värmer något oerhört :)

17 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Å, så söt din iris är utslagen!
Håller med om att man önskar att det gick lika fort till våren, då kan man trycka på paus o bara njuta ett litet tag!
Ha en fin tisdag!
Kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa då längtar man absolut tii våren när man ser detta! Så fint du visar med bilder ...Gunilla ♥

Unknown sa...

Härligt vårligt du har det. Det är så vi får njuta av våren ett tag till. Jag hörde förresten talgoxarna börja kvittra under helgen så det är inte långt kvar ;)

Kram María

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det är så härligt med alla dessa vårblommor! Inger lite hopp om att våren snart, snart är här!

Hoppas du får en fin dag!

Kram Jenny

Stina sa...

Jag vill också har vår. NU!

Fint med Irisblomman. Min farmor hette Iris och hon var min bästa vän. Men hon finns inte mer. Jag saknar henne.
Kram Stina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Skönt att få ta det lite lungt innan man ska ge sig iväg till jobbet!

Jag skulle behöva ge mig iväg till äffären men jag vet inte om jag har riktigt lust...

Ha en fin kväll!
Trots att du jobbar...

Kram Sirpa

Alice & Elvira sa...

Vilka fina bilder du visar! Så härligt med alla vårblommor nu :)


Jaa, det känns helt underbart att januari snart är över!! :D Hade ju plusgrader igår, men hips vips idag så är det nere på nästan -20
igen! Men solen skiner och inte ett moln på himlen, så det är härligt ändå :)

Ha en fortsatt fin tisdag!
Kram Catarina

Nyanser av vitt sa...

Vilket underbart vackert fat.
Sköt om dig
kram Agneta

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Håller med dig Anna:)
Underbar blomma:)
Ha en bra dag på jobbet
Kram Susanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Yes, det var min tanke med att ute skulle den vara riktigt fin.
Hoppas kvällen på jobbet blir bra.
Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Underbar iris! Det är så härligt med vårblommorna nu:)
Stor Kram Annelie ♥

Unknown sa...

Skönt att kunna ta det lugnt på morgonen. Även om jag hellre jobbar dag än kväll. Fatet såg inte så dumt ut!!

Hoppas kvällsjobbet blev bra.

kram Anna

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Jaa, vi är nog många som längtar efter en underbar vår nu :)

Trevlig kväll till dig med!
Kram /Milla

Syster vit sa...

Nu är man verkligen sugen på vårblommor och sol. Fatet ser fint ut.
Kram Liselott.

Fröken C sa...

Så fin iris, läcker färg:)
Ja, ibland skulle man vilja skynda på tiden lite;) (o ibland bromsa den).

På tisdag ska jag på en liten tur till Lidköping:)))

Ha det gott!
Kram C

Vintage House sa...

Hej
tack för titten hos mig
Fatet ser inte alls dumt ut...
ha det så himla gott
kram sandra

BelovedbyLinda sa...

Vilken fin blomma :) och jättefint fat!

Hoppas det går bra på jobbet!

Kram Linda