2011-01-28

Sköna fredag...

Solen skiner även idag här i Linköping, men kallt är det fortfarande. Får nog bli en liten promenix lite senare. 
Tänkte att jag ska göra köttbullar och slänga i frysen, det är så smidigt att ha, sedan ska jag städa iordning och rensa i skåpen i köket också men vi får se hur långt jag hinner, vill ju vara lite ledig också..;)


Ikväll blir det mys i soffan med plockmat; heta räkor, bruschetta, ölkorv, ost och kex och så lite vin på det :)
Hoppas ni alla har en skön fredag!

19 kommentarer:

Liza sa...

Låter som en alldeles perfekt fredag!!

Ha det fint!

Kram Liza

Vita huset 28 sa...

Hej va duktig du är o lagar mat o bakar:)
Låter som massa gott till kvällen, mums.
Här blir de nog kinamat. Sen väntar jobb hela helgen.

Ha en mysig fredag
Kram Camilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Detsamma till dig! Kram Maria

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Mums:)låter jättegott..!
Ha en mysig Fredag:)
Kram Susanne

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Din dag låter inte så tokig!
Och inte är jag bjuden :)

Ha en riktigt trevlig fredag och helg!

Kram Sirpa

Östervik9 sa...

Det lät ju gott det där:)
Ha en underbar kväll/helg
/Camilla

Alice & Elvira sa...

Så härligt med promenad i solen, har riktigt fint väder här uppe i Norr också! Klarblå himmel med plusgrader till och med! Det är man inte bortskämd med ;)

Men muuuums så gott det lät med plockmat & vin! :)
Ha en mysig fredag!
Kram catarina

Gunillasljusglimtar sa...

hejsan på dej! Du det lät som en trevlig fredag kväll! Tror jag gör nåt liknande,ett glas vin blir det i alla fall! Kramis Gunilla

Unknown sa...

Hejsan!
Tack för din komentar hos mig.
Här har vi det grått och trist idag inte alls som igår :(.
Vad gott det lät med all plockmaten ni ska äta ikväll.
Önskar dig en trevlig kväll,
kram Ing-Britt

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Skön fredag till dig med!
Kram Johanna

Nyanser av vitt sa...

Hej
Låter bra det där.Ha en mysig helg
Kram Agneta

Anna sa...

Hej Vännen!!
Nu känns det äntligen som jag har tid att svara!!=) Jätte fina vårblommor - jag åkte oxå dit o fynda lite för 30%, sånt gillas!! Får se hur det blir på söndag kväll sen då, vi hörs ju om det. O så måste du med på måndag klockan sju, visst?
O sen måste vi oxå boka upp en dag till snickeriet oxå - var ju för länge sen nu...
Aaa.. det blir iaf jätte bra tror jag!
Hade så bra ikväll så hörs vi av snart!!

POK <3

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det låter som en underbar fredag! Hoppas du får en lika fin helg!

Kram Jenny

Mina drömmars hus sa...

Vad gott det låter.
Ha en toppen kväll du me
AC

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vad härligt det lät med plockmaten:) Hoppas att ni fick det riktigt mysigt!

Stor Kram Annelie ♥


PS vad duktigt du har varit idag... Kan du inte komma och fylla på min frys också:)

Vikeskärs hem och vardag sa...

Låter som du har en mysig fredagskväll. Här är det naturgodis som hägrar :)
Kram

becca sa...

Det låter som att du haft en bra fredag, hoppas att helgen blir lika bra, kram Rebecca.

No.7 sa...

Mmmm,vad gott fredagens meny lät,här ska vi äta kalorier o mysa i soffan till fångarna på fortet,Emilia älskar detta :)))
Hoppas din lördagskväll blir lika mysig som gårdagen,Kram Therese

vitating sa...

Hej vännen!
Så gullig du är som kommenterar ofta hos mig, jag blir såå glad!!!
Låter som du hade en trevlig fredagskväll! Hoppas lördagskvällen nu blir mysig oxå!

Kram Maria