2011-01-12

Så mycket bättre...

Tack för gulliga kommentarer i förra inlägget, idag känns det mycket bättre i tanden men det ilar lite fortfarande, ska det göra det när man lagat den förresten?

En liten promenix hem från jobbet gav mig energi så fram med slip och färg så var jag igång. Har målat ett lager på varje sak. Vad målar hon nu kanske ni undrar? Mina 1krs fynd från loppisen i linghem, alla tre verkar ha varit doppade i samma julröda färg.
Såhär såg de ut för en liten liten stund sen...




Ja, jag vet de ser förskräckliga ut men tror det kommer bli bra till slut ;) Visar det färdiga resultatet sedan!
Hoppas ni alla får en mysig kväll!



9 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hallå!
Detkommer bli kanon md en omgång färg eller två..;)
Skönt att det är bättre i din lilla tand..ilningen kan säkert bero på att det va ett så stort och djupt hål..kan nog ta ett par dagar tyvärr innan det är helt bra men så länge de inte blir värre utan går åt rätt håll hela tiden så är det ingen fara:) Låter som jag är tandläkare nästan..haha..har haft såå mkt problem med mina tänder själv så jag talar av egen erfarenhet bara.
Må nu så gott nu
Kram Susanne

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det kommer att bli superfint! Vilka fynd... Ska bli spännande att se resultatet sedan :))

ha en fin kväll!

Kram Jenny

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Du var mig en aktiv rackare med din pensel! ;)
Blir säkert en höjdare som vanligt!
Ha en skön kväll!
Kram!

Unknown sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/ Jag har 2 bloggar...

Hej
Tror säkert att det blir bra, med ommålning, fär det är så fina saker.

Jag tycker inte om att gå till tanläkaren, men går ändå. Har sett så många som har borta tänder, det kan vara att de inte har råd, och även att de har "skräcken".
Nej, så vill jag inte se ut, tänderna är så viktiga, både utseendemässigt och för att tugga (skratta)

Önskar den en underbar vecka
/Maggan

Liza sa...

Dom där blir nog jättefina vita, för jag antar att det är det dom ska bli...! ;)

Vi är nog många med det där porslinet verkar det som! =)

Ha det fint!

Kram Liza

fia sa...

Hej! Vilka fynd du har hittat! Klart de blir fina med lite färg. Saknar loppisar, är inte så många här i kring vintertid, mest sommar. Synd..
Ha en bra dag
fia

fröken knopp sa...

Ack vilka fynd, o du?! Jag tror de kommer bli kanon efter några lager färg...

Suck, tänk om det räckte o måla en gång bara!?

Varmaste Kramarna Elin

Jennifer sa...

Hej
Tack för fina ord i min blogg! Din sida är så fina och vilka hörliga saker du har!Läste att du varit på loppisen i Linghem, jag var där idag. Jag bor i Linghem:)

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej och tack för hälsningen!

Är övertygad om att det kommer bli jättebra med lite vit färg:)

Hoppas värken försvinner snart...

Stor Kram Annelie ♥