2011-01-06

Klart!

Sent igår kväll blev den äntligen färdig -halsduken! Den har värmt gott idag när det har toksnöat... Kom precis hem från jobbet och ska nu ta det lugnt framför datorn en stund tänkte jag men först en bild på en vinterblek ,trött Anna med den nystickade halsduken...;) En solsemester skulle inte sitta fel!


Sydde ihop ändarna så nu sitter den perfekt om man virar två varv :) Gillar färgen skarpt, piggar upp mot min svarta vinterjacka.
Hoppas ni alla har en skön Trettondedag jul!

8 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej!
Den passar dig jättefint:)

Ha en skön fortsättning på dagen
Kram Susanne

Hildas hem - Sofia sa...

Jättefin! Jag borde verkligen lära mig att sticka, det verkar så roligt!

Kram

Anonym sa...

Vad duktig du är :) jätte fin. Johanna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Superfin halsduk! Vad duktig du är.

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Men åh så snygg den blev, va duktig du har varit.
Ha en skön kväll
Kram Camilla

Linda sa...

Hej! Vilken mysig blogg jag hittade! Vilken fin halsduk du gjort! Sådana har jag också gjort i vinter!

Nu ska jag kika vidare här!

Kram Linda

fröken knopp sa...

Underbar, duktiga du!!!

O du glömer väl inte o visa oss fynden från igår?!

Varma Kramar Elin

Hannis sa...

Så snyggt!!
Önskar att jag hade tålamod att lära mig att sticka.
Att kunna gå omkring i egendesignade halsdukar.
Bra jobbat=))

Kram Hannis