2010-12-20

Tomten jag vill ha...

Här hemma vräker det ner snö, herregud man tror aldrig att det ska sluta? Visst är det mysigt men nu räcker det för ett tag...Men såå underbart med en vit jul i år :)
Ska snart ta tag i städningen, måste ju fixa lite innan tjejerna kommer, ska bli kul att se vad de hittat på till julklappsspelet :)

Tänkte visa er en av mina få tomtar jag har, en favorit från Sia som jag fått av min mamma för ett par år sedan...


Ber om ursäkt för dålig bildkvalité. -Tomten jag önskar mig en systemkamera blink blink...
Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej va fin tomten va! Här finns inte heller massa tomtar. Har en större som välkomnar mina besökare på trappen.

Önskar mig oxå en ny kamera, min tar inte heller nå bra bilder längre.

Ha en toppenkväll med tjejerna
Kram Camilla

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Den tomten är jättefin! Förstår att han får stå framme:)
Ha det så kul ikväll!
Stor Kram Annelie ♥

Villa Vinkelhaken sa...

Jättesöt tomte!
Nä en ny kamera skulle sitta fint! =)

Ha det kul ikväll!
Kram Jenny

Linas Vita Hem sa...

Hejsan! Tack för att du lämnade så go kommentar hos mig!Så fint du har det!
Här har det också kommit mycket snö men nu har det gått och blivit smällkallt istället, men härligt med en riktigt vintrig jul!:)
Hoppas startet på veckan varit bra! kram/L