2010-12-03

Sköna fredag...

Så var det då fredag igen, gud vad veckorna går fort! Idag är jag ledig, det känns riktigt skönt och välbehövligt. Jobbar sedan hela helgen, men det får gå det med! Tänk att om tre veckor är det julafton! Och jag som inte har handlat mer än en enda julklapp...!

Lilla Lukas ligger och gottar sig på fårskinnet i soffan just nu, får se vad han tycker när jag drar fram dammsugaren sen, för här ska det städas så man får lite fint till helgen!


Hyacinterna blommar för fullt härhemma, det doftar ljuvligt, och en av mina fina amaryllisar har slagit ut sina fina blommor också som ni ser på bilden! 
Önskar er alla en mysig fredag!

3 kommentarer:

Milla sa...

Jättevacker amaryllis du har, ville bara önska en fin helg.. Kram Milla

rustik charm sa...

Så fin amaryllis du har:)Min har precis börjat blomma, så fint så.

Ha en härlig helg.
Kram Kristina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilken jättevacker amaryllis! Jag har inte köpte en enda julklapp än - börjar kanske bli dags att börja snart!
Stor Kram Annelie ♥