2010-12-14

Lackat och klart...

Sittar framför datorn med svullna ögon varav ett rinner hela tiden och en näsa som känns hur stor som helst...-ja det är ingen vacker syn som ni förstår...;) Är hemma idag också och kurerar mig från den här dunderförkylningen.

Skrev adresserna på julkorten igår så ska be karln att fixa frimärken och slänga dom på posten snarast. Passade på att lacka på kuverten, tycker det blir så fint!



Några med God jul stämpel och några med hjärtan på...


Som ni ser så är det en hel del julkort som ska postas, tror det blev 17st. Att skicka julkort är tradition i vår familj så det är bäst att hålla fast vid det.
Ha en bra dag! 

11 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ljuvliga kort, och hederligt gammaldags lackning är ju bara så finnnnnnt! :)

Trevlig dag! Kram!

små vita moln sa...

Men gummsan då, nu får du krya på dig!!
Håller med dig om julkort en fin tradition....ja som inte gjort ett endaste kort än....hjälp! Ibland så går dagarna så fort...
Ha det så bra du kan...så ses vi snart :)
Kram Nellie

Vikeskärs hem och vardag sa...

Precis sådär hade jag med fast båda ögonen rann, röda som stoppljus och sved. verkar gå något knepig förkylning.
Härligt med egna kort, i år blev det inga för mig så jag får köpa några istället.
Krya på dig, kramar

Zinkhjärtat ♥ sa...

Stackars dig! Hoppas att du kryar på dig snart!

Vilka fina kuvert du har gjort. Det blir verkligen lite extra med lackningen!
Stor Krya-På-Dig-Kram Annelie ♥

betong ute och inne sa...

Hej hopp i julstöket..
vad mysigt det ser ut med lacket på kuverten :)
Kul att titta in till dej
Kram Malin

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Det är ju så mysigt med lack-stämpel på kuverten! Riktigt fint!

Krya på dig!
kram Jenny

Madde sa...

Hallå Anna!!
Var glad så länge det är under 20 julkort som ska skickas. Jag har suttit och skrivit 40 st, börjar bli trött i armen! jättefina julkort;) Kram Madde

Vita huset 28 sa...

Hej inte kul o va sjuk, usch hoppas du kryar på dig snart.

Va fint o lacka på kuverten, va duktig du va på det då!! Jag fick inte riktig med lack så god jul syndes inte riktigt :) Får öva mera.
Kram Camilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej!

Krya på dig din stackare:(
Supetfint med lackade kuvert & paket tycker jag:)duktig du är trots sjukdom.

Kram Susanne

Hildas hem - Sofia sa...

Snyggt! Jag gjorde mina för några veckor sedan men det är ganska svårt att få snygga lackstämplar, men du har verkligen lyckats :)

Unknown sa...

Åh så fina bilder!