2010-12-29

burrr....

Kom precis innanför dörren, hu vad jag fryser! Blev att hoppa i raggsockor och tofflor direkt, det är nämligen så att jag och min vän Anna har varit i hennes garage och snickrat men även stått ute och spraymålat våra loppisfynd. Det senaste var inte att rekommendera då det blev väääldigt kallt... Men fint blir det, ni ska få se såsmåningom...


Det här är mina favorittofflor, värmer de iskalla tårna gott en sån här dag. 
Nu väntar jag på att karln ska komma hem så vi kan åka och handla lite, under tiden jag väntar får jag väl ägna mig åt att tina upp samt sticka vidare på halsduken ;)

Ha en toppenkväll!

4 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Det ska bli spännande att få se vad ni har snickrat ihop!
Tofflorna ser jättesköna ut. Jag har inga tofflor just nu men skulle behöva ett par på nedervåningen - golvet där blir så kallt.
Stor Kram Annelie ♥

Villa Vinkelhaken sa...

Ja usch va kallt det är. Men tofflorna ser jättevarma och sköna ut!
Ska bli kul att se vad ni har sysslat med! =)

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hoppas du fått upp värmen igen!
Ser fram emot att få se dina alster!

Kram!

Alice & Elvira sa...

Åh vad spännande att se vad ni pysslat med! :)


Aa...det är verkligen kul nu när man får kika i kataloger på allt fint som kommer inför våren/sommaren :) man skulle sjutton vilja beställa allt!!! :P


Gott Nytt År!
Kramar Catarina