2010-11-04

Va?! det är ju ja...

Har varit med och tävlat på Fridas gård om ett lykthus och trot eller ej men jag vann! Herregud vad glad jag blev när jag var inne på deras hemsida och såg Vinnare -Vit dröm! Va? Det är ju jag! Det gjorde min dag kan jag säga er.

Det här fina lykthuset kommer snart att pryda mitt hem...


Klicka på bilden så kommer du till nätbutiken Fridas gård.

Kom hem från jobbet för en stund sedan och ska nu fortsätta med mitt pyssel till julmarknaden. Ikväll blir det mys med två av mina bästa vänner. Ska bli riktigt skoj att ses!
Hoppas ni också får en mysig kväll!

4 kommentarer:

små vita moln sa...

åh vilken turgumma du är då, grattis! kram Nellie

Ann-Cathryn sa...

Grattis vad gjorde du så att du vann jättefin lykta

Vit dröm sa...

Tack nellie, skitkul att vinna, är egentligen inte någon turgumma men någon gång ska man väl vinna ;)
Jag tävlade på en nätbutik Anky :)
Kram

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till vinsten! =)

Ha en mysig och bra fredag!
Kram Jenny