2010-11-05

Projekt 1 avslutat..

Känns härligt med fredag idag, har pysslat hela morgonen men är nu äntligen färdig med ett av många pyssel till julmarknaden.
Är ledig idag och tänkte att jag skulle göra lite fint här hemma inför helgen. Tänkte även ge mig ut på en långpromenad, trots att vädret inte känns så lockande är det ju alltid skönt med lite frisk luft.


Såhär blev resultatet: notpapper, olika vintagebilder med bland annat änglar, pärlor, spets och olika band.


Så nu är det bara att hoppa på nästa projekt!
Önskar er alla en trevlig fredag! 



4 kommentarer:

Hilmas Hus sa...

Vad mysigt och pyssligt :) Jag vill också göra sånt!!!


Trevlig helg!

Villa Vinkelhaken sa...

Vad pysslig du är!
Ska du stå och sälja dina fina grejer på marknaden då?! Vart är den? =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Vit dröm sa...

Tack, vad goa ni är! <3
Japp jag och en vän ska stå på adventsmarknad 1:a advent söndagen den 28nov mellan 11-16 i Gamla Linköping. Hoppas det kommer mycket folk:) Kram

hällkulla sa...

Hej på dig!
Jätte skoj att du hittade till mig så att jag hittade hit till dig!:)
Oj, så fina tändsticksask askar du gjort!! Otroligt charmiga!

Ha en fin helg!
Kram
Pi