2010-11-15

Jutesnöre?

Jaha så var det måndag och helgen försvann med rasande fart, för min del har den inte varit något som helst upplyftande utan bara bestått av vila och bli frisk. Känns skönt att penicillinet verkar, dock är jag inte helt okej ännu men känner mig verkligen på bättringsvägen.

Kommer ni ihåg att jag visade mina vitmålade trähjärtan med texten God Jul med röd och vitrutigt band? Har även gjort andra vitmålade trähjärtan med diverse text. Nu behöver jag er hjälp med vad jag ska ha för band i dom när dom säljs på den stundande julmarknaden... Så om du har tid får du gärna lämna en kommentar om vad du tror skulle passa :)
Såhär ser de ut...


Tycker själv att det är väldigt fint med jutesnöre, lite gammaldags och passar i de flesta hem. Texten på de här hjärtana är skrivet i grått. Ser fram emot att få läsa era idéer!
Ha en skön måndag!

6 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefina hjärtan. Jutesnöre skulle vara jättefint. Men även röd/vit rutigt band skulle vara fint nu till jul. =)

Skönt att penicillinet har börjat verka! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefina hjärtan och vad duktig du är :)
Hoppas du får en bra måndag, kram

Lizas Lantliv sa...

Hej!

Tack för kommentaren hos mig! =)

Jag skulle nog välja jutesnöre elr något likanande.. jättefina hjärtan!

Mvh Liza

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Oh vad du är duktig! Skulle verkligen vilja besöka din julmarknad... För långt bara tyvärr.

Visst hitar man väl alltid nåt fint på Fridas Gård :-)

Kram Helena

Hilmas Hus sa...

Ja jutesnöre är fint! För att få en annan stil på dom kan man ha tunna vita sidenband på några, så passar dom för 2 smaker :)

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej:)
Jättekul att du kikade in hos mig och lämnade en kommentar:)Tack snälla:)
Jättefina hjärtan..jag röstar på jutesnöre:) de e ju sååå fint!!!
Må så gott och hoppas du piggat på dig:)
Kram Susanne