2010-11-10

Hjälp...

Efter jobbet idag åkte jag och en kompis till en butik som heter Slussport 11 i Berg här i Linköping. Det var mitt första besök där och jag blev störtförälskad! Hämtade min karl från jobbet på vägen dit men han ville ju inte följa med in och kolla, så han blev kvar där ute i bilen.

Efter att vi gått och tittat och vridit och vänt på alla saker hade vi äntligen bestämt oss för vad vi ville ha, glada i hågen gick vi ut med varsin påse i handen! Det här är ett av mina köp. Det andra får ni se en annan dag, kanske imorrn vem vet...


Superfin kanna från Miljögården. Kolla in detaljbilden nedan. Åh jag är så nöjd! Vad tycker ni? 


MEN allt var inte bara frid och fröjd för när vi skulle åka därifrån fastnade vi i backen upp, bilen slirade och däcken fick inget fäste, kan det bero på att vi har sommardäck på tro? Sen var det ju inte sandat heller... Efter några tappra försök med att putta på bilen, (ja herregud vad det måste ha sett ut...) Så gav vi upp och min kompis ringde till sin morfar som kom med bogserlina. På andra försöket fick vi iaf upp bilen! STORT tack till morfar Lennart!
Ja mycket ska man vara med om :) Tror bestämt att vinterdäcken får åka på snarast!

Ha en fin kväll!

7 kommentarer:

Anna sa...

Hahaha!!! Ja, gud så dant!! skulle passat på funniest homevideo=) Skulle vi kunnat dra in pengar samtidigt=). Mohaha

Sussi sa...

Men åhh vilken dag..kan bara föreställa mig hur det såg ut..haha..;) Tur att ni hitta butiken iallafall och vilken fin kanna sen..:)
Kram

Vit dröm sa...

Haha ja det hade varit kul om någon hade filmat... Ja visst är den väl underbar!
Kram på er

Mycket annat & lite betong sa...

Jättefin kanna, lite lagom sliten!
Här är det också halt. Min buss körde fast igår så den blev en halvtimme försenad.

Hälsningar Agneta

Hilmas Hus sa...

Haha vad gör man inte för lite piff :)

Det intresanta är ju egentligen hur glad din karl var?
(Vet hur min hade muttrat :)

Kram

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Jättesöt kanna. Jag gillar verkligen blomman :-)

Jo, jag hoppas mitt olivträd kryar på sig...

Kram Helena

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefin kanna! =)
Ligger den butiken långt ifrån Linköpings city?!
Jag brukar åka till Linköping ibland, när det gäller shopping. Men tycker att det är dåligt med mysiga inredningsbutiker.

Haa..ja de var nog en rolig syn! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny