2010-11-17

Glasburkar...

Äntligen känner jag mig precis som vanligt igen! Känns underbart ska ni veta. Pratade med min kära mamma igår som berättade att hon ska till Ullared imorgon, ni kan tro att jag blev sugen på att följa med... Tyvärr har jag inte riktigt tid för det som läget är just nu, har ju kommit efter lite med allt pyssel till julmarknaden pga att jag varit sjuk, men imorrn är det dags, fram med pensel och färg så kör vi!

Var i Ullared för ca 1 månad sedan med mina arbetskamrater och fyndade de här fina burkarna...



Slog till och köpte 6st när jag ändå var i farten. Några har jag som på bilden med ljus i, och några står i skafferiet med socker och annat i... Ska be snälla mamma att hon köper hem lite saker åt mig, skulle behöva en riktigt fin vit linneduk tilll alla högtider framöver!
Ha en fortsatt fin onsdag!

7 kommentarer:

Anna sa...

Hello stumpi!

Skönt att du känner dig som vanligt igen- var på tiden;)
Jätte fina de där glasburkarna!! Det var dom jag menade när jag försökte förklara den förut = "räfflade" eller "vågiga" eller vad vi nu kom fram till=)

Vi hörs snart..

Hilmas Hus sa...

Hallå där! Nu blev jag lite taggad, ska dit på lördag! För första gången, tjohoo! Fina burkar, kanske hamnar någon i min kundvagn, vem vet :)

Östervik9 sa...

Åhhhh jag vill också till Ullared, det var ett år sedan jag var där:(
Fina burkar, vad fick du ge för dom.
/Camilla

Villa Vinkelhaken sa...

Åh va fina glasburkar! =)
Inte dyra heller kan jag tro?!
Ullared är ju alltid lika roligt att åka till även om det inte är det för plånboken! ;)

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

Vit dröm sa...

Ja man vet aldrig, kan slinka i det mesta när man är där...Blir inte alltid billigt när man kommer till kassan...!
Tror jag gav 15kr för burkarna, sjukt billigt. Kram Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ullared är en stor favorit. Jättefina burkar :)
Fint att ha dem i skafferiet blir roligare att ta fram något då.
Kram

Mycket annat & lite betong sa...

Jättefina glasburkar, de kan man ju ha till allt möjligt. Vad kul med julmarknaden.

Hälsningar Agneta