2010-11-27

Endast tomten är vaken...

Ja å så jag då förstås :) Blev uppkörd av karln som skulle iväg och jobba, han jobbar extra idag så vi får in lite kulor ;) Skjutsade honom till jobbet eftersom jag måste ha bilen senare idag för att fixa lite saker men inte kan jag somna om inte...

Igår blev det mycket gjort. Städat och putsat här hemma och upp med adventsljusstakar och stjärnor. Åh det är så mysigt!


Såhär ser det ut i vardagsrummet nu på morgonen. Svårt att fota när det är mörkt ute... 



Var ute i skogen igår och hittade den här söta minigranen som jag bara var tvungen att ha... Blir inga julklappar för mig i år om tomten läser det här...;)

Ikväll blir det kalas här hemma igen. Ska bjuda på grekisk buffé så nu ska jag gå och lägga köttet i marinad så det hinner götta sig ordentligt!
Ha en mysig lördag!

4 kommentarer:

Anna sa...

Hello sunshine!!

Vad fin granen blev! O bandet gjorde sig verkligen!!
Bra jobbat - skogshuggarn;)

Ses sen..

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ser mysigt ut! Hoppas kvällen är fin och att du får en fin 1:a advent.
kram

Villa Vinkelhaken sa...

Va mysigt!! Fin kudde och mini-gran. Urtjusigt! =)

Ha en bra 1a advent!
Kram Jenny

Jenny sa...

Hej Anna!
Vad fint du har pyntat!


Ha en mysig första adventskväll!

Kram Jenny