2010-11-20

Dagen efter...

Syster med familj har precis lämnat byggnaden så jag passar på att göra ett litet inlägg. Gårdagen blev lyckad och jag är nu en lycklig ägare av en underbar turkos ugnsform från rice och 2 små mini tomtar från min favorit Maileg. Tack så jättemycket syster och bror med familjer!


Underbara Maileg...

Ugnsformen från Rice kommer komma väl till pass då man är många middagsgäster. Och visst är den väl fin att servera direkt ur?

Dagen kommer mest bestå av att plocka iordning och fixa lite inför morgondagen då mina föräldrar och farföräldrar kommer på söndagsmiddag. Funderar på om jag kanske ska slå till och baka en tårta... Vi får se hur det blir med det.
Ikväll ska vi vara barnvakt en liten stund åt min söta brorsdotter, ska bli riktigt mysigt!

Ha en härlig lördag allihopa! 

4 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Så fina saker! =)
Tomtarn är jättesöta.

Hoppas du har en bra dag!
Kram Jenny

rustik charm sa...

Vilka söta tomtar:) Och den där formen gillade jag.

Trevlig kväll.
Kram Kristina

Anna-Lena sa...

Hej!
Låter som om du haft en härlig gårdag! Vilken fin ugnsform och som du skriver bara att servera direkt ur. Rice har mycket fint och turkos är min älsklingsfärg. Det kanske man inte kan tro när man kikar in till oss.

Ha en skön lördag!

Kram Anna-Lena

Elsa och Helena sa...

Hej! Vilken snäll syster och bror, jättefina saker! Ugnsformen är snygg...både till form och färg. Passar perfekt att servera direkt ur.

KRAM Helena