2010-10-29

Tiden går fort när man har roligt...

Strax innan 9 imorse var vi på plats i min väns garage och ni ska se att vi hunnit med en del... Tack snälla du för all hjälp!


Lådor i olika former som är tanken att jag nu ska måla och texta på till loppmarknaden som är på söndag     -nej då jag känner mig inte alls stressad över det...?! Håll tummarna för att jag hinner nu! Visar självklart det färdiga reultatet här på bloggen sen!

Idag är det fyra år sen jag träffade min sambo. Det firar vi ikväll med att äta Tapas. Ska bli riktigt gott och mysigt!

Ha en härlig fredag!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade din blogg via Gekåsgloggen =)
Såg att det va nån loppmarknad på söndag vart är den?
Kram Caroline

Vit dröm sa...

Kul att du hittade hit! :) Den är i Borensborg på brunneby musteri. Följ länken för mer info.
http://www.brunnebymusteri.se/
Min syster och jag ska stå där på söndag och sälja lite saker. Hoppas du kommer!
Kram Anna

Anna Boodh sa...

Hehe.. jösses vad lådor det ser ut att va..=) Bra jobbat där Anna=)
Väntar spänt på att få se resultatet o väldigt spännande o se hur det går på söndag!!

Östervik9 sa...

Vad pysslig du är:) hittade massor av roliga saker som jag blev inspererad av...
Jag återkommer, jag lovar:)
//Camilla