2010-10-25

Klappat och klart!

Sådär nu är loppisfyndet min vän köpte färdig! Tycker själv att det blev en väldigt stor skillnad..



Såhär såg den ut innan jag grabbade tag i penseln...


Lite skillnad eller hur? Hoppas nu bara hon blir glad...-annars får jag väl behålla den själv...?!

Har känt mig lite trött och tråkig idag, kan i och för sig bero på att jag jobbat hela helgen. Men blev mycket gladare och piggare när jag kom hem från jobbet och såg att jag fått nya Allt i hemmet och att det var Julspecial! LYCKA!!


Kvällen spenderas under en filt med näsan i tidningen med en längtan till julen...
Ha en fortsatt härlig måndag!!

1 kommentar:

Vitaboet sa...

Hej hej!

Hoppas du känner dig lite piggare nu:).

Så fint det blev, duktig du e:). Snäll vän du e som hjälper till å förnya.

Åh den tidningen ser underbar ut, hoppas den kommer hit till Oslo snarast.

Ha en fin kväll.

Kram Camilla