2010-10-30

Hit och dit...

Uppe med tuppen imorse både jag och karln, passade på att sätta honom i lite arbete med när han för en gångs skull var uppe tidigt. Så nu tror jag lådorna snart är färdiga. "Bara" texten som fattas men det ska jag snart ta tag i.

Har även varit hos mina föräldrar och hämtat lite saker till loppisen imorrn och hunnit med att åka en snabbsväng till Unnerstad gård. Hoppade sedan in i affären för lite småsaker och fyndade då 2 st murgrönor på dubbelbåge för 20kr st. 


Dom får stå i köket till att börja med... Ikväll ska vi till goda vänner på middag. Ska bli riktigt skönt att komma iväg från målarverkstaden här hemma en stund.

Ha en riktigt skön lördag!



1 kommentar:

Hilmas Hus sa...

Hejsan!

Måste bara berätta att jag blev alldeles full i skratt när jag såg denna bilden! Jag har precis ett likadant fönster hemma hos mig, murgröna i två likadana krukor, likadan hissgardin och en krona. lustigt :) Jag har iof en annan sorts lampa och gardiner också, men ändå!